29 октомври 2015 г.

Маслени сладки с пълнеж от нутела

Ммммм само да има нутела някъде и всичко е ясно :) Естествено поредната рецепта на Ваня която бях набелязала от много време. Съчетах я с приготвянето на ореховки и не ми се наложи да изхвърля белтъците. Чудех се дали да не направя целувки, но ореховките надделяха от чисто любопитство. Всичко в нас изчезва за отрицателно време, а предпочитам домашните сладки и за това винаги съм в търсене на някоя нова рецепта. Стига съм приказвала ами да преминавам към направата на сладките. В линка с оригинала не трябва да ви изненадва, че всичко е на половина, аз просто удвоих дозата за да има поне за 2-3 дни :) Необходими продукти:

* 250 гр. масло
* 2 жълтъка
* 6 супени лъжици пудра захар (в рецептата има и ванилова, но аз нямах в нас)
* 360 гр. брашно
* орехи за овалване на сладките

** с останалите два белтъка може да направите ОРЕХОВКИ или ЦЕЛУВКИ

 Разтопявате си маслото и добавяте жълтъците
 След това добавяте пудрата захар
 На края добавяте и брашното, но аз винаги не го слагам всичкото, а си оставям за добавяне и понякога ми мърдат грамажите
 Замесвате си меко маслено тесто
 Правите топчета с големината на орех и ги овалвате в счукани орехи и от двете страни
 С помощта на точилка или някакъв друг уред си правите дупчица в средата за да можете след това да напълните сладките

 Готовите изпечени сладки си пълните със сладко или както е в моя случай с нутела. Естествено се разсеях докато стопявах шоколада в микровълновата и се разделих с една пластмасова чаша и понеже времето съвсем ме притискаше ги напълних малко некачествено без да разтопявам нутелата. На вид не ги докарах, но на вкус са невероятни.


Естествено, че ги ядохме директно от тавата и не стигнаха до каквато и да е подредба. Следващият път ще се постарая. А рецептата видях от ТУК

Няма коментари:

Публикуване на коментар