29 октомври 2015 г.

Ореховки

Ореховките са ни любими и честичко си купуваме насипни от близкото магазинче. Все съм си представяла, че приготвянето им е много сложно, но отново се оказах в сериозна грешка. Според мен продуктите всички ги имаме налични в кухнята. Съставките са само четири, а забъркването им става буквално за секунди. Естествено са ви необходими само белтъците, но веднага ще ви предложа идея и за жълтъците, че аз лично много мразя да хвърлям каквото и да е. Тааа минавам към приготвянето им :) Необходимите продукти са:

* 230 гр. орехи
* 2 белтъка
* 170 гр. пудра захар
* 1 ампула ванилия

Аз лично орехите си ги натроших в хаванче, предпочитам ги пред смлените, така се усещат орехите, а иначе им се губи вкуса според мен :)


 Начупваме си орехите с помощта на хаванче
 Добавяме пудрата захар
 След това изсипваме ванилията и белтъците и разбиваме с помощта на миксер
 Не се получава тесто ами лепкава консистенция
 С помощта на лъжичка оформяме ореховките върху хартия за печене

 Печем за около 20 минути без вентилатор. Едната тава я пекох с вентилатор, но станаха малко по-твърди. По-интересното е, че след ден - два станаха изключително меки.


Да ви е сладко :) А как да оползотворите жълтъците вижте тук :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар